.png)
כיצד תשתמשו בממשק הצ׳ק-אין של Arbox בצורה היעילה ביותר
.png)
בעסק המבסס את פעילותו על מתן שירות לקהל לקוחות רחב, חשוב ביותר לוודא שאותם לקוחות אכן מגיעים לפגישות אותן קבעו.
ישנן מגוון דרכים לעודד הגעה לפגישות לפני מועדן, כמו שליחת הודעות תזכורת. אך כיצד ניתן לעקוב אחר אחוזי הנוכחות בפגישה עצמה?
בדיוק בשביל זה Arbox מאפשרת לכם גישה לממשק צ׳ק אין מקצועי, שיאפשר לכם או לאנשי הצוות שלכם לעקוב ולפקח אחר נוכחות הלקוחות בכל פגישה (בין אם אישית או קבוצתית).
ממשק הצ׳ק אין נפרד ממערכת הניהול, תוכלו לגשת אליו כאן ולפתוח אותו מכל מכשיר (מחשב, טלפון או טאבלט). הממשק מסתנכרן אוטומטית עם מערכת הניהול ויאפשר לכם גישה לנתונים חשובים בזמן אמת, כמו רשימת הלקוחות הרשומים לפגישה והערות שנכתבו על לקוחות ספציפיים בכרטיסי הלקוח.
למשל - אם אתם מנהלים עסק בתחום הכושר ואחד מהלקוחות הרשומים לשיעור מסוים פצוע, תוכלו לעדכן על כך בכרטיס הלקוח שלו והמידע יתעדכן אוטומטית בממשק הצ׳ק אין ויידע את איש הצוות המוביל את הפגישה בדבר הפציעה.
במקביל נתונים מתוך הממשק עוברים למערכת הניהול בתצורת דוח הנעדרים והפעלת עונשים על לקוחות שנעדרו מעל פרק זמן מסוים.
כיצד עובדים עם ממשק הצ׳ק אין:
1. היכנסו לממשק והזינו את שם המשתמש והסיסמה איתם אתם מתחברים למערכת הניהול.

2. לאחר ההתחברות תוכלו לראות את כל הפגישות העתידיות להתקיים באותו היום, ניתן גם לדפדף בין הימים ולראות פגישות נוספות.
בתור בעלי העסק תוכלו לצפות בכל הפגישות העתידיות, אך חבר צוות יוכל לצפות ולגשת רק לפגישות אליהן הוא משובץ.
.png)
3. בחרו בפגישה הרלוונטית. שימו לב כי ניתן לסמן נוכחות רק לפגישות המתקיימות באותו היום או פגישות שחלפו.
4. לחצו על שמו של הלקוח אותו תרצו לסמן וחזרו על הפעולה עבור כל הלקוחות שהגיעו לפגישה.
%2520copy.png)
5. במידה וברצונכם לסמן לקוח שלא נרשם לפגישה מראש תוכלו לחפש את שמו בתיבת החיפוש וללחוץ עליו. במקרה כזה הלקוח ירשם במערכת הנוכחות כלקוח שלא נרשם מראש לפגישה.
6. בתחתית המסך הראשון תוכלו להגדיר אם אחרי כל צ׳ק אין הדף יישאר על אותה פגישה או יחזור לעמוד הראשי.