למה כדאי לנהל את רווחת העובדים שלכם אונליין?

פורסם:
12/9/2022
למה כדאי לנהל את רווחת העובדים שלכם אונליין?

איזון בריא בין חיים לעבודה בחייו של עובד הוא מרכיב קריטי להצלחתו של כל ארגון.

בשוק העבודה התחרותי של ימינו, עובדים רוצים לעבוד עבור מעסיק שאכפת לו לא רק מתפוקת העבודה, אלא גם מחייו האישיים של כל עובד. חברה שלא תצליח להעניק לעובדים שלה את הרצונות והצרכים שלהם מסתכנת באיבודם לטובת חברה שתעשה זאת.

עבודה היברידית, אזורי מנוחה במשרד, חטיפים בריאים בין הארוחות והיצע של פעילויות כגון יוגה ומדיטציה - כל אלה תורמים לרווחת העובדים בחברה שלכם.

יצירת מרחב דיגיטלי לניהול פעולות הרווחה בארגון שלכם יסייע לכם לייעל תהליכים, להנגיש את ההצעות לעובדים בצורה הנוחה ביותר ולהיתמקד במשימות חשובות נוספות.

כמה סיבות שבגללן רצוי לנהל את פעולות הרווחה בחברה שלכם אונליין:

עובדים דורשים יותר מהמעסיקים שלהם

בעשור האחרון אופי העבודה השתנה בצורה משמעותית. עברו הימים בהם היינו עובדים מול שולחן במשרד בשעות 9:00-17:00. חברות ברחבי העולם מאמצות סידורי עבודה גמישים על מנת לעמוד בדרישות העולות מהעובדים ולהישאר רלוונטיים בסביבת העבודה המשתנה.

במציאות בה מחצית מהעובדים בארה״ב עובדים מהבית לפחות מחצית מהשבוע, החשיבות של רווחת העובד חשובה מאי-פעם. עובד מרוצה הוא עובד פרודוקטיבי. חברות שלא יצליחו לקבל את השינוי ימצאו את עצמן עם עובדים ממורמרים ומוניטין ירוד.

רווחה כחלק מתהליך השימור

פעילויות עבור העובדים הן כבר לא ״תוספת נחמדה״, אלא הכרחית. כמעט שני-שליש מהעובדים מארצות הברית מדווחים כי היו נכונים יותר לעזוב את מקום עבודתם אם לא היה מציע פעילויות רווחה והעשרה לעובדים. למעשה, תחלופת עובדים בשוק מגיעה לממוצע של 18%, ויכולה לטפס ולעלות עד ל-50% במקצועות מסוימים.

בתור מנהלי כוח אדם, צמצום תחלופת העובדים בארגון היא חלק קריטי מהעבודה שלכם. פעילויות רווחה יכולות לסייע לכם בכך, במיוחד אם תוכלו לנהל אותן בצורה קלה במרחב אינטרנטי. ניהול אינטרנטי מאפשר לכם מעקב אחר אחוזי ההשתתפות והשיח בקרב העובדים.

זיכרו - הפרודוקטיביות של העובדים שלכם מותנית במצבם הפיזי והנפשי. עובדים בריאים ומרוצים יפספסו פחות ימי עבודה, מה שיכול לחסוך לארגון שלכם כ-10,000 ש״ח על כל עובד בשנה.

happy staff in office

רווחת העובדים קריטית לקצב הצמיחה של החברה

הבסיס לצמיחה מהירה של כל עסק היא סביבת עבודה בריאה. על מנת להצליח, לעובדים חייבת להיות גישה לכלים והמשאבים הנכונים.

היכולת של עובדים לקחת הפסקה על מנת להירגע ולשפר את מצבם הנפשי ברגע נתון, משפיעה על רמת העבודה והיכולת שלהם להישאר פרודוקטיביים בטווח הארוך וברמה היום-יומית. בצורה הזו אתם יכולים לוודא שעל אף שאינם עובדים ברגע זה - העובדים שלכם נוקטים בפעולות שעוזרות גם להם וגם לעסק להשתפר ולצמוח.

עוד יתרון הוא, שפעולות רווחה מחזקות את הקשר שבין העובד לחברה, ויגבירו את הסיכויים שלו להמליץ עליה לחברים ועובדים פוטנציאליים. 

השתמשו בפלטפורמה מקצועית וקלה לתפעול

ניהול פעולות הרווחה שלכם באופן דיגיטלי מאפשר לכם מעקב על אחוזי ההשתתפות בקרב העובדים, ומקלה על איתור חלקים לשיפור. לדוגמה - תוכלו ליצור סקרי שביעות רצון על מנת לאמוד את ההרגשה הרווחת של העובדים שלכם, לשתף אותה בקרב ההנהלה ולקבל החלטות בהתאם.

אפליקציה היא פתרון דיגיטלי נהדר לניהול פעילויות מסוג זה.

אפליקציית הלקוחות של Arbox מעניקה לעובדים גישה לכל פעילויות החברה שלכם במקום אחד ומאפשרת להם לעקוב אחר ההתקדמות שלהם, לשתף אותה עם קולגות וחברים ולקבל תזכורות וטיפים לשמירה על אורח חיים בריא.

Heading

ניהול פגישות
ניהול פגישות

More

איך להקים סטודיו לאימונים

התחרות בתחום הפיטנס הולכת וגדלה, וכדי להבטיח את הצלחת הסטודיו נדרש תכנון נכון והקפדה

טפסים דיגיטליים: המדריך המקיף לייעול העסק שלך

לאסוף, לנהל ולנתח נתוני לקוחות בקלות וביעילות כמעט ללא מגע יד אדם

איך להפוך לידים ללקוחות: טיפים לשיפור תהליך המכירה

12 טיפים קריטיים להגדלת הסיכוי להפוך לידים פוטנציאליים למכירות בפועל

נהלו את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר
התחילו עכשיוהתחילו עכשיו

ממשו את הפוטנציאל של העסק שלכם עם Arbox עוד היום

פתחו חשבון בחינם