לוח הזמנים החדש של Arbox

פורסם:
10/8/2023
לוח הזמנים החדש של Arbox

לוח הזמנים החדש של Arbox כבר כאן והוא מציע לכם תצוגה מרהיבה, התאמה מדויקת לעבודה מהנייד, שליחת הודעות דרך היומן, חווית משתמש מעולה ועוד המון חידושים.

לוח הזמנים החדש מחולק ל 2 תצוגות: יומן וזמינות. היומן מאפשר לכם בכל רגע נתון מהמחשב ומהנייד לבצע מגוון רחב של פעולות ולעקוב בקלות אחר סטטוס ההרשמות לאירועים השונים שלכם. הזמינות מאפשרת ללקוחותיכם לתאם עמכם פגישות אישיות בקלות דרך האתר והאפליקציה.

אז מה חדש?

חווית משתמש

העדכון החדש מביא עימו שיפורים משמעותיים בחווית המשתמש שיהפכו את ניהול האירועים שלכם לקל ונוח יותר. תוכלו ליהנות מעיצוב מודרני עם צבעים חדשים לסוגי שירות, חוויית משתמש איכותית ונגישה יותר במובייל, אפשרויות סינון וחיפוש מתקדמות ברשימות המשתתפים, תצוגה שימושית וברורה יותר של סדר היום ועוד שלל שיפורים שיעזרו לכם לארגן ולנהל את האירועים בצורה מיטבית.

זמינות ופגישות אישיות

ניהול הזמינות שלכם הופך לקל ונגיש יותר הודות לעמוד ייעודי לזמינות עם תצוגה חדשה ומשופרת. כעת בלחיצת כפתור תוכלו לראות את כל הפגישות המשויכות לזמינות מסוימת במקום אחד, ללא צורך לעבור בין מסכים שונים או לחפש ידנית. בנוסף, ניתן כעת להוסיף פגישות אישיות חוזרות ללקוחות שלכם!  לקריאה נוספת

תקשורת לקוחות

שלחו הודעות ישירות לרשומים בשיעור שלכם בלחיצת כפתור, ישירות דרך האירוע, מלשונית המשתתפים לשיעור, רשימות המתנה וביטולים. לקריאה נוספת

ניהול חדרים

מהיום תוכלו לבצע הפרדה בין הפעילויות בחדרים השונים בעסק שלכם. בנוסף, תוכלו לפרסם את החדרים השונים בעסק שלכם להשכרה בקלות רבה! (זמין רק ללקוחות פרימיום) לקריאה נוספת

יצירת שיעור/פגישה/קורס

מהיום תוכלו ליצור אירוע חדש באמצעות פלואו אחד פשוט ליצירת כל סוגי האירועים. בנוסף, תוכלו להוסיף מתעניין חדש ולרשום אותו לשיעור באותו פלואו בקלות.  לקריאה נוספת

עריכה וניהול אירועים

העריכה והניהול של האירועים וההרשמות שודרגו באופן משמעותי. כעת ניתן לערוך אירוע בודד או סדרה שלמה בנפרד מהניהול הכולל של ההרשמות. הוספנו אפשרויות גמישות לביטול או מחיקת אירועים, ומסך ייעודי לניהול מרוכז של המשתתפים הרשומים, בהמתנה והמבוטלים. הפרדה זו מאפשרת שליטה מלאה ונוחה יותר על כל היבט בתהליך ארגון האירוע.

מבט מהיר

בלחיצה על האירוע ניתן לראות את מספר הרשומים ואת השם שלהם, משתתפים ברשימת המתנה, פרטים על האירוע, סימון נוכחות ועוד פרטים חשובים על כל אירוע במבט מהיר אחד. אנחנו משאירים את הכוח בידיים שלכם, במידה ואתם מעוניינים לגשת ישירות לרשימות הלקוחות ניתן לבטל את הפונקציה ״מבט מהיר״. את העריכה של הפונקציה אפשר לבצע דרך הגדרות היומן שלכם. לקריאה נוספת

סיכומים נוחים

תוכלו לראות סיכום של ההגדרות והפעולות שביצעתם בכל שלב ביצירת ועריכת האירוע, כל צעד שלכם בלוח הזמנים החדש יהיה אינטואיטיבי ומדויק. 

מוכנים לזה? יש עוד!


ניהול משתתפים קל יותר

מעתה תוכלו להוסיף משתתפים ישירות מרשימת ההמתנה לרשימת הרשומים, לבצע צ׳ק אין מהיר, לחייב לקוחות נעדרים, למיין את הלקוחות בדרכים חדשניות ועוד…

הודעות וואטספ

הוספנו קישורים וכפתורים ישירים לפלטפורמות אחרות כמו וואטסאפ. בלחיצה על פגישה אישית תמצאו כפתור של ווסטאפ שמוביל לפתיחת ווטסאפ ווב עם הלקוח הספציפי.

סינון ומיון

סננו את האירועים השונים שלכם כדי למצוא במהירות מה שאתם מחפשים, צירפנו פילטרים חדשים במיוחד בשבילכם. בנוסף, הוספנו דרכי מיון ברשימת הלקוחות, הממתינים והמבטלים בכדי שתוכלו לקצר תהליכים ולגשת ישירות ללקוח שאתם מחפשים.

חסימת זמן

מהיום תוכלו לחסום זמן ביומן שלכם בקלות רבה! כלי זה יאפשר לכם לצאת לצהריים עם חברה או להיפגש עם רואה החשבון, מבלי שאף אחד יקבע אתכם בטעות באותו הזמן.


רגע לפני סיום, ריכזנו מספר נקודות שאסור לכם לפספס:

  • מעכשיו ניתן להגדיר תאריך סיום לפגישות החוזרות שלכם!
  • הוספת קישורים ישירים לפגישות אונליין בעת יצירת אירוע או סדנה מקוונים. 

יש עוד המון לפנינו, זוהי רק טעימה קטנה למה שאנחנו מכינים לכם. אנא מכם שתפו אותנו בחוות הדעת שלכם, אנחנו מחכים לשמוע מכם!

Heading

מערכת Arbox
מערכת Arbox

More

איך להקים סטודיו לאימונים

התחרות בתחום הפיטנס הולכת וגדלה, וכדי להבטיח את הצלחת הסטודיו נדרש תכנון נכון והקפדה

טפסים דיגיטליים: המדריך המקיף לייעול העסק שלך

לאסוף, לנהל ולנתח נתוני לקוחות בקלות וביעילות כמעט ללא מגע יד אדם

איך להפוך לידים ללקוחות: טיפים לשיפור תהליך המכירה

12 טיפים קריטיים להגדלת הסיכוי להפוך לידים פוטנציאליים למכירות בפועל

נהלו את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר
התחילו עכשיוהתחילו עכשיו

ממשו את הפוטנציאל של העסק שלכם עם Arbox עוד היום

פתחו חשבון בחינם