27 רעיונות שיגדילו את ההכנסות של חדר הכושר שלכם

פורסם:
8/6/2023
27 רעיונות שיגדילו את ההכנסות של חדר הכושר שלכם

כבעלים של חדר כושר, כדי שהעסק שלכם ימשיך לגדול ולהצליח, עליכם לחשוב על דרכים חדשות להגדיל את ההכנסות של העסק.

תעשיית הכושר של היום היא תחרותית ביותר, ולכן חשוב יותר מאי-פעם לבלוט כעסק ולהציע חוויות מיוחדות, כדי למשוך לקוחות חדשים ולשמר לקוחות קיימים.

במאמר זה נחקור 27 דרכים בהן תוכלו להגדיל את ההכנסות של חדר הכושר שלכם, ולדאוג שהוא ימשיך לשגשג. חלק מהרעיונות יצטרכו השקעה של זמן, ואחרים יוכלו לצאת לדרך בעזרת אסטרטגיות שיווק חכמות או שיתוף פעולה עם עסקים אחרים.

אם יבוצעו בצורה הנכונה, רעיונות אלה יוכלו לעזור לחדר הכושר שלך להצליח ולהגדיל את כמות ההכנסות של העסק.

1. חוגים

אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את ההכנסות של חדר הכושר שלכם היא באמצעות מגוון רחב של שיעורים, הפונים גם למתחילים וגם למתקדמים. חוגים כמו יוגה, פילאטיס, ספינינג, קרוספיט ושיעורי ריקוד יכולים למשוך קהל רחב יותר של אנשים ולעודד מנויים קיימים לנסות אימונים חדשים.

מגוון רחב של חוגים לא רק שישאיר את המנויים בחדר הכושר פעילים, אלא גם יגביר את הסיכוי שהם ימליצו על חדר הכושר לחברים ומשפחה.

2. אירועים מיוחדים


אירועים מיוחדים, כמו אתגרי כושר, סדנאות או גיוסים לצדקה, יכולים לחזק את המוניטין סביב חדר הכושר ולמשוך לקוחות חדשים לעסק. אירועים שכאלה הם הזדמנויות מעולות לשיווק חדר הכושר ולהעלאת כמות המנויים. בנוסף, אירועים אלה יוצרים תחושה של קהילתיות בין המתאמנים, שלעיתים רבות מספרים על האירועים האלה גם לחבריהם.

שיתוף פעולה עם עסקים מקומיים, מאמנים ומשפיענים בתחום הכושר יכולים להעצים עוד יותר את הצלחת האירועים ואת החשיפה של חדר הכושר שכלם.

3. מכירת מוצרים


מכירת מוצרים ממותגים כמו חולצות, בקבוקי מים וציוד כושר יכולה להיות דרך מעולה לייצר הכנסה נוספת. זו יכולה להיות דרך נוחה ללקוחות הקיימים לרכוש מוצרי כושר שימושיים, וגם לקדם את המותג שלכם מעבר לקירות חדר הכושר.


מותג הכושר ״Gold's Gym״ הוא דוגמה מעולה לשימוש במכירת מוצרים כדי להגביר את החשיפה של חדר הכושר שלכם לאנשים שמעולם לא שמעו עליכם. גם אם אתם לא ברמה של ״Gold's Gym״, אתם עדיין יכולים לבחור מספר מוצרי כושר חיוניים ולייצר הכנסה נוספת.



תמונה מטושטשת של בובת ראווה בחנות לבגדי ספורט

4. אימונים אישיים


אימונים אישיים הם דרך מעולה להגדיל את ההכנסות של חדר הכושר שלכם, מכיוון שהם נותנים מענה לאנשים שרוצים אימון מותאם אישית וממוקד יותר, על מנת להשיג את המטרות שלהם. על ידי הצעת שירות אימונים אישיים, תעזרו למתאמנים בחדר הכושר לראות תוצאות טובות יותר, וגם תייצרו הכנסה נוספת לעסק.


5. חבילות מנויים

הציעו מגוון רחב של מנויים שיתאימו לאנשים עם העדפות ותקציבים שונים. התחילו בהצעת מנויים על בסיס חודשי, שנתי ומנוי משפחתי. אנשים חדשים ישמחו להצטרף מכיוון שאתם מציעים להם יותר גמישות בהצעות המחיר שלכם.

שיקלו להציע הנחות לסטודנטים או חיילים משוחררים כדי לפנות לקהל גדול יותר של אנשים.

6. ייעוץ תזונתי


שיתוף פעולה עם תזונאים או דיאטנים יכול להביא ערך מוסף לחדר הכושר שלכם ויעזור ללקוחות להשיג תוצאות טובות יותר. תוכלו להציע תוכניות לארוחות מותאמות אישית, מידע שימושי על תזונה בריאה ודרכים נוספות לעזור למתאמנים להשיג את מטרות הכושר שלהם.


תזונה ואימונים קשורים זה בזה, ולכן יש סיבות טובות להוסיף ייעוץ תזונה לסל השירותים שחדר הכושר שלכם מציע. תוכלו גם לגבות מחיר מנוי גבוה יותר ולהכניס יותר כסף מכל מתאמן.



7. חבר מביא חבר

עודדו את המנויים הקיימים להיות שגרירים של העסק שלכם על ידי תוכנית חבר מביא חבר. הציעו תמריצים למתאמנים שיביאו אליכם לקוחות חדשים, כמו הנחה על מנויים או אימונים אישיים בחינם.

השיווק היעיל ביותר שיכול להיות לכם כעסק הוא שיווק מפה-לאוזן, מכיוון שהוא מספק לכם לקוחות חדשים ללא העלות הגבוהה של פרסומות ממומנות.

8. שירות טיפול בילדים

הורים רבים לא הולכים לחדר כושר מכיוון שאין מי שישמור על ילדיהם. אם חדר הכושר שלכם יציע שירות בו הילדים יכולים לבלות בביטחון ובקרבה להורה, אתם תהפכו להיות הבחירה המושלמת להורים.

לא כל חדר כושר יכול להציע שירות שכזה, שכן יש לייעד שטח נוסף במתחם ולשכור אנשי צוות שישמרו על הילדים. אם הדבר אינו אפשרי בחדר הכושר שלכם, חישבו על האפשרות לשתף פעולה עם גן ילדים באזורכם, שיסכים לשמור על הילדים של ההורים שיגיעו להתאמן.

פעוטות משחקים על הרצפה

9. שיתוף פעולה עם עסקים מקומיים

ההזדמנויות שבשיתוף פעולה עם עסקים אחרים הן רבות. תוכלו להציע מבצעים בחנויות ועסקים אחרים, מה שיהפכו את המנוי שלכם ליוקרתי יותר. העסקים שאיתם תשתפו פעולה יוכלו גם הם לפרסם אתכם או להציע הנחות לחדר הכושר, מה שיביא מתאמנים נוספים ויגדיל את ההכנסות שלכם.

10. רשתות חברתיות

רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וטוויטר הן כלים עוצמתיים לקידום העסק שלכם.

פרסמו באופן קבוע תוכן מעניין ומועיל, כמו טיפים לאימונים, סיפורי הצלחה של מתאמנים ואירועים קרובים, כדי להגדיל את החשיפה של חדר הכושר שלכם ולמשוך לקוחות חדשים.

שימוש ברשתות החברתיות היא טקטיקה חשובה לכל עסק בתחום הכושר, מכיוון שהיא יכולה להביא להגדלת החשיפה של המותג שלכם, שיפור המוניטין, ובטווח הארוך - הגדלת ההכנסות של העסק.

11. מתקנים וציוד משודרג

למרות שזה לא נשמע כמו דרך ברורה להגדיל את ההכנסות של חדר הכושר שלכם, הצעה של מתקנים ברמה גבוהה הוא חלק חשוב ביותר בחוויות הלקוח. אם שימור לקוחות חשוב לכם, שימו לב גם לאיכות הציוד שנמצא בחדר הכושר שלכם.

למתאמנים חשוב מאוד שחדר הכושר יימצא בתחזוק שוטף, ושעומד לרשותם ציוד ברמה הגבוהה ביותר. זה מגדיל את הסיכוי שלהם להישאר נאמנים ולהמליץ עליכם לחבריהם. 

שידרוג הציוד בחדר הכושר יכול לעלות לכם לא מעט כסף, לכן תמיד אפשר לפזר את ההוצאה הזאת ולשדרג חלקים מחדר הכושר כל כמה חודשים או שנים.

רעיון נוסף הוא לשים לב לטכנולוגיות כושר חדשות שיכולות להביא ערך למתאמנים שלכם, ולהשקיע בציוד חדשני שמתאים למותג שלכם.

ציוד כושר: כדורים, משקולות, חבלים ומגבות

12. שיעורים מקוונים

בעולם הפוסט-קורונה, אימונים מהבית הפכו לדבר שבשגרה. אנשים עסוקים הבינו שהם יכולים לשמור על שגרת אימונים גם בלי להגיע פיזית לחדר הכושר. הרחבת השירותים שלכם לעולמות האונליין יכולה לעזור לכם לפנות גם לאנשים שגרים רחוק מחדר הכושר, או כאלה שלוח הזמנים שלהם לא מאפשר להם להגיע באופן קבוע.

הציעו שילוב של שיעורים חיים יחד עם שיעורים מוקלטים כדי לפנות לקהל רחב יותר של אנשים. התנסו במודלים של מנויים חודשיים או תשלומים חד-פעמיים על צפייה בסרטונים כדי להגדיל את כמות ההכנסות שלכם. 

נוסף על כך, שירות השיעורים המקוונים יכול במהרה להתפתח ולעמוד בזכות עצמו, בנפרד מחדר הכושר הפיזי שלכם, ובכך תוכלו להגדיל את רשימת התפוצה שלכם ולפנות ללקוחות פוטנציאליים במייל הפרטי שלהם.

13. מועדון לקוחות 

מועדון לקוחות יציע תמריצים למנויים על פעולות שהם יבצעו. הגעה לשיעורים, המלצה לחברים או קנייה של מוצרים יספקו ללקוחות נקודות או מתנות שונות, כמו הנחה על מנויים ושיעורים, שיעורים פרטיים בחינם וכניסה לאירועים מיוחדים. 

בנוסף, מתאמנים שיהיו חלק ממועדון הלקוחות יהיו אקטיביים יותר, וגם ירגישו חלק ממועדון בלעדי, מה שיתרום לתחושת השייכות שלהם - אספקט חשוב מאוד בשימור לקוחות. מועדון הלקוחות היא גם הדרך שלכם לתת חזרה ללקוחות הכי נאמנים שלכם.

14. חבילת בריאות לעסקים

התמקדות בחבילות לעסקים מקומיים יכולה להגדיל את ההכנסות בצורה משמעותית. חפשו ארגונים קטנים או גדולים והציעו להם חבילה שכוללת:

  • אימונים קבוצתיים
  • שיעורי יוגה במשרדים בימי ראשון
  • אימונים להרגעת הסטרס בימי חמישי
  • סדנאות על תזונה בריאה
  • הערכות בריאות אישיות
  • שיעורי כושר לגיבוש צוותים

חוץ מהגדלת ההכנסות, חדר הכושר שלכם יקבל חשיפה גדולה ללקוחות פוטנציאליים, ואתם תוכלו לבנות מערכות יחסים עם עסקים אחרים שאיתם תשתפו פעולה בעתיד.

אנשים בשיעור יוגה

15. מנויים לטווח קצר

ישנם מגוון רחב של אנשים שרוצים להתאמן, אך לא מעוניינים להתחייב לשנה שלמה או אפילו לחודש. הציעו מנוי שבועי או חבילה על בסיס יומי כדי למשוך לקוחות הססניים, שמעוניינים להתנסות לפני שהם נכנסים להתחייבות ארוכת טווח.

עסקאות כאלה יכולות להיות מפתות במיוחד לתיירים, נוסעים לצורך עסקים או נוודים דיגיטליים, שלא נמצאים באזור לזמן ארוך, אך עדיין מעוניינים לשמור על שגרת האימונים שלהם.

מנויים לטווח קצר מאפשרים לכם להציע את השירותים שלכם לקהל רחב יותר, מבלי לוותר על החבילות הרווחיות יותר של המנויים ארוכי הטווח.

16. מכונות חטיפים ושתייה

מכונות המציעות חטיפי חלבון ותוספי תזונה מהוות דרך נוחה לקהל הלקוחות שלכם לקנות מוצרים בריאים ולספק לכם מקור נוסף של הכנסה.

מכרו מוצרים איכותיים ולא יקרים במיוחד, ודאגו למלא את המכונות באופן קבוע. המכונות ישרתו את המטרה הגדולה של העסק שלכם: לדאוג לבריאות ולרווחה של המתאמנים שלכם.

מכונות חטיפים ושתיים עובדות 24/7, מה שיוצר מקור הכנסה פאסיבית בשבילכם, בזמן שלקוחות חדר הכושר מקבלים חוויות לקוח משודרגת.

17. בר בריאות

האלמנט החברתי חשוב מאוד בחדרי כושר, ולכן פתיחת בר בריאות יכולה להיות פופולרית ביותר ולהגדיל את ההכנסות של חדר הכושר.

מתאמנים יוכלו לשתות שייק חלבון בריא לאחר אימון אינטנסיבי, או לאכול אבוקדו וביצים לפני אימון, בזמן שהם משוחחים עם חבריהם למכון.

הבר יצטרך להכיל מגוון מוצרי מזון ושתייה מזינים, אותם תוכלו להזמין דרך ספק חיצוני, אם יש לכם מקום מוגבל בחדר כושר. תצטרכו להשקיע גם באנשי צוות נוספים, אזורים לישיבה ותעודות חיוניות, אך כל זה יהיה משתלם במיוחד כאשר הבר שלכם יהפוך למקור הכנסה גדול לעסק שלכם.

אנשים שותים קפה בבר בריאות בחדר כושר

18. שטחי פרסומת

נצלו שטחים פנויים בחדר הכושר שלכם והציעו לפרסם עסקים אחרים באזורים אלו. חדרי כושר רבים יציגו פרסומות על שלטי מודעות, במלתחות או במסכי טלוויזיה.

פנו לעסקים מקומיים הקשורים לעולם הכושר, כמו חברות תוספי תזונה, הלבשה או נעליים, והציעו לפרסם אותם בשטחים אלו. זוהי דרך נוספת לשתף פעולה עם עסקים אחרים בסביבה ולייצר הכנסה ממקור נוסף.

19. ספא ומסאז׳

הציעו שירותי הבראה כדי להעצים את החוויה של לקוחות חדר הכושר שלכם, ולהגדיל את ההכנסות שלכם. הציעו שירותים כמו מסאז׳ וספא בתוך תחומי חדר הכושר שלכם, כדי שמתאמנים יוכלו לקבוע תורים, להחלים מהר יותר מפציעות ולטפל בעצמם.

שכרו אנשי מקצוע או שתפו פעולה עם חברות חיצוניות שיספקו את השירותים הללו. תוכלו גם להציע שירותים פרטניים או חבילות מיוחדות לאנשים עם העדפות ותקציבים שונים.

20. אירועים חברתיים

ארגנו אירועים חברתיים מקומיים כדי להגדיל את החשיפה של המותג שלכם, ולהעצים את תחושת הקהילה בקרב הלקוחות שלכם.

מפגשים חברתיים, כמו קבוצות ריצה ושיעורים משותפים בפארקים ציבוריים, מספקים חוויות מהנות ומיוחדות למתאמנים, וגם יימשכו לקוחות פוטנציאליים שירצו גם הם להיות חלק מהמפגשים האלו.

21. ניהול זמן ושיעורים

ניהול זמן טוב יותר בחדר הכושר שלכם יכול לגרום להעלאה משמעותית בהכנסות שלכם. רוב חדרי הכושר מתעלמים מהעובדה הזאת או פשוט לא יודעים איך לשפר אותו, אך עבודה צמודה עם אנשי הצוות שלכם ומעקב שוטף אחרי משמרות, שיעורים וזמני שירות יכול להוביל ליותר שיעורים, שירות טוב יותר, ובסופו של דבר - הכנסות גבוהות יותר.

תוכנה לניהול חדר כושר כמו Arbox, הופכת את המעקב אחרי מה שקורה בחדר הכושר שלכם לפשוטה. מלבד מעקב שוטף אחרי כל פעילות שמתרחשת בעסק שלכם, תוכלו לנהל תשלומים ולרשום לקוחות חדשים בצורה קלה ונוחה דרך התוכנה. תוכלו להשתמש ב-Arbox גם כדי לקדם אירועים או שיעורים קרובים, ולוודא שהמתאמנים יודעים על האימון ומתכוונים להגיע אליו. שירות הלקוחות שלכם יעלה רמה, וכך גם ההכנסות שלכם.

22. אימונים בחוץ 

נצלו את ימי הקיץ והציעו אימונים שמתרחשים מחוץ לחדר כושר. ארחו סדנאות יוגה, מפגשים העוסקים בבריאות או קבוצות רכיבה באזור הקרוב לחדר הכושר שלכם. 

אימונים כאלה מתאימים למתאמנים שאוהבים להתאמן גם באוויר הפתוח, ונותנים לשאר המתאמנים הזדמנות לרענן את שגרת האימונים שלהם.

פרסמו את האימונים האלה ואפשרו גם לאנשים נוספים להצטרף. זוהי דרך למשוך לקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את הקהל שלכם.

מתאמנים בשיעור קבוצתי בחוץ

23. השכירו שטחים

אם אתם מזהים שטח לא מנוצל בחדר הכושר שלכם, אתם יכולים לייצר ממנו הכנסה נוספת. חדר שלם או שטח קטן יכולים להתאים למאמן כושר פרטי או קבוצת ספורט מקומית, שיכולה להיעזר במתחם אימונים פרטי. השכירו את השטח הפנוי כדי לייצר הכנסה נוספת מבלי להפריע לפעילות השוטפת של חדר הכושר.

שימו לב שאתם משכירים את השטח תוך כדי ציות לחוקים המקומיים, בעזרת חוזים ותנאי שימוש מקובלים.

24. תוספות 

הגדילו את הערך של המנוי שלכם על ידי הצעת שירותי פרימיום כמו מגבות, כניסה אקסלוסיבית לשיעורים, ייעוץ תזונה או אימונים אישיים במחיר מוזל.

עם התוספות הללו, בעלי חדרי כושר יכולים להגדיל את ההכנסות שלהם תוך כדי שהם מוסיפים ערך רב ללקוחות שלהם.

25. משפיענים

שיתוף פעולה עם משפיענים בתחום הכושר יכול להגדיל את ֹהחשיפה של המותג שלכם ולמשוך לקוחות חדשים. מצאו משפיעני רשת בתחום הכושר, עם מוניטין חיובי ועם מספר עוקבים גדול.

משפיענים אלו יוכלו לקדם את חדר הכושר שלכם, לפרסם שיעורים ספציפיים או אירועים מיוחדים בעזרת פוסטים ברשתות החברתיות, מאמרים או אפילו על ידי העברת אימונים בעצמם.

רוב המשפיענים יקדמו את השירותים שלכם בתמורה לתשלום, אך משפיענים מתחילים, עם מספר עוקבים נמוך, ישמחו לקדם את חדר הכושר שלכם בתמורה למנוי מוזל או כניסה חינמית לשיעורים.

משפיען יכול להיות כל אחד עם מעל 1,000 עוקבים, אבל כדאי לשאוף לעבוד עם משפיענים עם מעל ל-10,000 עוקבים, על מנת לקבל חשיפה רחבה מספיק שתגדיל את ההכנסות שלכם.

26. אפליקציה 

אפליקציה לחדר הכושר שלכם תעזור לכם לנהל תהליכים בצורה פשוטה יותר, ותיתן שירות נגיש יותר לקהל הלקוחות שלכם.

אפליקציה לניהול סטודיו למשל יכולה לעזור למנויים לקבוע שיעורים בקלות, להגדיל או לבטל את המנוי שלהם, לעקוב אחרי ההתקדמות שלהם או לראות שיעורים מוקלטים.

תוכלו לשתף מידע שימושי דרך האפליקציה כמו טיפים לתזונה נכונה, אתגרי כושר ומדריכי וידאו. הציעו חלק מהתוכן של האפליקציה בתמורה לתשלום נוסף וכך תיצרו מקור הכנסה נוסף לחדר הכושר שלכם.

אישה יושבת ומסתכלת במכשיר הסלולרי בחדר כושר

27. מבצעים עונתיים 

מבצעים או הנחות בעיתויים נכונים במהלך השנה יכולים ליצור באז חיובי בקרב קהל הלקוחות שלכם, ולמשוך מנויים נוספים לחדר הכושר שלכם. בחגים או אירועים שחוזרים על עצמם כל שנה, הציעו הנחה לזמן מוגבל, הטבה למצטרפים חדשים או מבצע על חבילה מיוחדת של שירותים.

לדוגמה, הכריזו על מבצע מיוחד לכבוד השנה החדשה שמוצע במהלך החודשים דצמבר-ינואר, או חבילה מיוחדת של שירותים שעוזרים לאנשים להכין את הגוף שלהם לעונת הקיץ. 

במהלך עונות יבשות שאין בהן הרבה לקוחות חדשים, מבצעים עונתיים הם דרך מעולה למשוך קהל לקוחות חדש וגם לשווק בצורה טובה יותר את הערך של חדר הכושר שלכם.

לסיכום, ישנן דרכים רבות להגדיל את ההכנסות של חדר הכושר שלכם. לא משנה אם אתם מעבירים שיעורים מקוונים במחיר מוזל או מציעים תקופת התנסות בחינם ללקוחות חדשים, חשוב לייצר תוכנית למשיכת לקוחות חדשים שתגדיל את ההכנסות החודשיות שלכם בטווח הארוך. כדי לנהל את כל השירותים שאתם מציעים בצורה הנוחה ביותר, וודאו שאתם משתמשים בתוכנה איכותית לניהול חדר הכושר שלכם. תוכנה כמו Arbox תעזור לכם לנהל את כל מה שקשור בעסק שלכם, מארגון מנויים ושיעורים, ועד ניהול התשלומים והמבצעים שתציעו.​​ הצטרפו להדגמה חיה וגלו איך Arbox יכולה לסייע לעסק שלכם להיות יעיל יותר ולספק ללקוחות שלכם חווית משתמש טובה יותר.

Heading

ניהול חדר כושר
ניהול חדר כושר

More

איך להקים סטודיו לאימונים

התחרות בתחום הפיטנס הולכת וגדלה, וכדי להבטיח את הצלחת הסטודיו נדרש תכנון נכון והקפדה

טפסים דיגיטליים: המדריך המקיף לייעול העסק שלך

לאסוף, לנהל ולנתח נתוני לקוחות בקלות וביעילות כמעט ללא מגע יד אדם

איך להפוך לידים ללקוחות: טיפים לשיפור תהליך המכירה

12 טיפים קריטיים להגדלת הסיכוי להפוך לידים פוטנציאליים למכירות בפועל

נהלו את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר
התחילו עכשיוהתחילו עכשיו

ממשו את הפוטנציאל של העסק שלכם עם Arbox עוד היום

פתחו חשבון בחינם