הדרך הפשוטה ביותר להגביר את המכירות שלכם בעונת הקיץ

פורסם:
25/7/2022
הדרך הפשוטה ביותר להגביר את המכירות שלכם בעונת הקיץ

לקיץ החם יש את היתרונות שלו. אנשים נוטים לבלות יותר זמן בחוץ, וזה הזמן המושלם לעסקים מבוססי פעילות-חוץ להיכנס לתמונה. מהרפתקאות באוויר הפתוח כמו רפטינג או סנפלינג, למסעדות ובתי קפה עם ישיבה בחוץ - ישנן דרכים רבות לנצל את החום לטובתכם.

במאמר זה נדבר על איך תוכלו להגדיל את המכירות שלכם בעזרת שיווק בעונת הקיץ, ולהעלות את העסק שלכם למודעות בעזרת אסטרטגיה שיווקית נכונה.

הקימו קמפיין שיווקי

אחת הדרכים הטובות ביותר למשיכת לקוחות חדשים והפצת המסר על העסק שלכם, היא בעזרת קמפיינים שיווקיים. הקמפיין יכול לכלול מגוון הטבות עבור לקוחות פוטנציאליים, כמו הנחות, קופונים ומתנות חינם. מחקר שנעשה לאחרונה מצא כי 69% מהלקוחות יהיו נכונים יותר לבצע רכישה כאשר מוצעת להם הנחה או מבצע מיוחד. שילוב קמפיינים באסטרטגיה השיווקית שלכם יכול לסייע בהגדלת המכירות וחיזוק המותג של העסק.

ארחו אירוע מיוחד

בין אם מדובר באירוע המתרחש תחת כיפת השמיים או בתוך בית העסק שלכם, ישנן מגוון דרכים להוציא את המיטב מאסטרטגיית קיום אירועים.

קיום אירוע בבית העסק שלכם או באיזור סמוך, הוא דרך מצוינת לדרבן לקוחות לבקר אתכם פיזית ולחוות את העסק באופן אישי. תוכלו לקיים מגוון רחב של אירועים בהתאם לאופי העסק שלכם - תחרויות ספורט, פעילויות קבוצתיות, פסטיבלי אוכל, תערוכות אומנות, קונצרטים ועוד.

דייקו את האסטרטגיה השיווקית שלכם

הקיץ הוא תקופה מצוינת לבצע הערכה מחדש של האסטרטגיה השיווקית שלכם, ולהוסיף או לבצע שינויים במידת הצורך. נסו להתאים את לוח הזמנים שלכם למזג האוויר בחוץ. נצלו את שעות האור לקיום אירועים וקמפיינים המתרחשים בחוץ, והתמקדו בפעולות דיגיטליות ברשתות החברתיות בשעות הבוקר והערב.

הערכה מחדש היא גם זמן מצוין לדייק את קהל היעד שלכם, ולוודא שאתם מכוונים את האמצעים שלכם כלפי האנשים הנכונים. שקלו האם נכון לצמצם ולמקד את קהל היעד או לפרסם לקהל שונה מהרגיל.

ספקו שירותים חינמיים

אחת מהדרכים היעילות ביותר להציג את החוזקות של העסק ולמצב אותו כמוביל בתחומו היא להציע שירותים חינמיים.

תוכלו להציע הנחות מיוחדות, דוגמיות חינם, שיעורי ניסיון או כרטיסיית התנסות, ובכך למצב את עצמכם כעסק שעושה מעל ומעבר עבור הלקוחות שלו. תוכלו גם להציע הנחות מיוחדות לבעלי חברות או כרטיסייה מסוג מסויים. כך תתגמלו את המנויים הקיימים שלכם ובנוסף תעודדו הגעת לקוחות חדשים.

לסיכום

עונת הקיץ היא הזדמנות מצוינת למשוך לקוחות חדשים ולהגדיל את המכירות שלכם. עם מגוון כלי הניהול של מערכת Arbox לניהול העסק, תוכלו ליצור קמפיינים יעילים ולהציע הנחות ללקוחות בהתבסס על היסטוריית השימושים והרכישות שלהם. חזקו את התקשורת עם הלקוחות בעזרת שליחת סמסים, מיילים או הודעות פוש ישירות לאפליקציית הלקוחות.

Heading

שיווק ומכירות
שיווק ומכירות

More

איך להקים סטודיו לאימונים

התחרות בתחום הפיטנס הולכת וגדלה, וכדי להבטיח את הצלחת הסטודיו נדרש תכנון נכון והקפדה

טפסים דיגיטליים: המדריך המקיף לייעול העסק שלך

לאסוף, לנהל ולנתח נתוני לקוחות בקלות וביעילות כמעט ללא מגע יד אדם

איך להפוך לידים ללקוחות: טיפים לשיפור תהליך המכירה

12 טיפים קריטיים להגדלת הסיכוי להפוך לידים פוטנציאליים למכירות בפועל

נהלו את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר
התחילו עכשיוהתחילו עכשיו

ממשו את הפוטנציאל של העסק שלכם עם Arbox עוד היום

פתחו חשבון בחינם