איך לנהל את הצוות שלכם בקלות עם Arbox

פורסם:
31/7/2022
איך לנהל את הצוות שלכם בקלות עם Arbox

גיוס של אנשי צוות חדשים הוא סימן מובהק שעסק נמצא במגמת צמיחה. כשעומס העבודה מתחלק בין חברי הצוות ולא נופל רק על בעל העסק זו בהחלט הקלה, אך השינוי הזה מציב גם מספר אתגרים.

לדעת לנהל צוות ולעקוב אחר העבודה שלהם יכול להיות מתיש ולגזול את הזמן היקר שהצוות אמור לחסוך לבעלי העסק. Arbox מאפשרת לכם לנהל את הצוות שלכם בקלות ובמקום אחד! הקצו חברי צוות למפגשים, לקוחות ומשימות ועקבו אחר היעילות והביצועים שלהם. Arbox מאפשרת לכם לשלוח עדכונים ומידע חשוב לחברי הצוות שלכם, כך שיוכלו לעשות את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר.

לכל איש צוות הרשום במערכת של Arbox קיים פרופיל מפורט עם כל המידע הרלוונטי עבורו.

מה ניתן לעשות בפרופיל חברי הצוות

בפרופיל חברי הצוות יש לכם גישה לכל המידע האישי של אנשי הצוות, המפגשים העתידיים שלהם, רכישות שביצעו ועוד. בכך תוכלו לעקוב אחר הפעולות של איש הצוות ותקבלו מבט על על תהליכי העבודה בהם איש הצוות לוקח חלק. בנוסף, תוכלו לארגן בקלות את המשימות העתידיות ולאפשר לאנשי הצוות לנהל אותן בקלות ובאופן מיטבי.

שימו לב להמשיך לעקוב אחר הנוכחות, המפגשים ועדכון הפרופיל של איש הצוות באופן תדיר, ככל שהעסק גדל וחלוקת האחריות בו משתנה. תוכלו למנות חבר צוות להיות אחראי על עדכון הפרופילים של כלל הצוות במערכת, על מנת לוודא שכל המידע נכון ומעודכן.

המריצו את הצוות עם הטבות מיוחדות

רכשו או העניקו חברויות ומוצרים עבור אנשי הצוות על מנת להגביר את המורל ותחושת השייכות שלהם לעסק. מפעילויות קבוצתיות ועד תוכניות העשרה, ההטבות הללו יכולות להיות הדובדבן שבקצפת שבחווית העבודה של הצוות שלכם, ולדאוג שישארו שמחים ופרודוקטיביים במקום העבודה.

חברויות ייעודיות לאנשי צוות לרוב עולות פחות מכמה מאות שקלים לעובד. במידה ולא תרצו להעניק חברות במתנה תוכלו להציע לעובדים אופציה לרכישה בהנחה.

Heading

מערכת Arbox
מערכת Arbox

More

איך להקים סטודיו לאימונים

התחרות בתחום הפיטנס הולכת וגדלה, וכדי להבטיח את הצלחת הסטודיו נדרש תכנון נכון והקפדה

טפסים דיגיטליים: המדריך המקיף לייעול העסק שלך

לאסוף, לנהל ולנתח נתוני לקוחות בקלות וביעילות כמעט ללא מגע יד אדם

איך להפוך לידים ללקוחות: טיפים לשיפור תהליך המכירה

12 טיפים קריטיים להגדלת הסיכוי להפוך לידים פוטנציאליים למכירות בפועל

נהלו את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר
התחילו עכשיוהתחילו עכשיו

ממשו את הפוטנציאל של העסק שלכם עם Arbox עוד היום

פתחו חשבון בחינם