בחרו את החבילה המתאימה ביותר לעסק שלכם

קחו את העסק שלכם קדימה עם מגוון כלי הניהול של Arbox

*הקימו משתמש והתנסו למשך 30 יום במערכת פיננסית שמלווה את העסק מהלקוח הראשון ועד לצמיחה מלאה - בחינם!

17% הנחה

שנתי

חודשי

30% OFF
עם קוד SPRING50

Free

359
0
תמיד חינם
לעצמאים בתחילת הדרך שצריכים פתרון פשוט לניהול הצד הפיננסי של העסק.
  • 5 מסמכים בחודש

  • תמיכה בחשבוניות ישראל

  • דוחות פיננסיים מתקדמים

30% OFF
עם קוד UPGRADE30

Lite

135
19
/ חודשי
חיוב שנתי
לעצמאים בתחילת הדרך שרוצים להפיק מסמכים, ולנהל הכנסות והוצאות בקלות.
  • 50 מסמכים בחודש

  • תמיכה בחשבוניות ישראל

  • דוחות פיננסיים מתקדמים

  • ניהול הוצאות מתקדם AI

  • *סליקת אשראי

30% OFF
עם קוד UPGRADE30

Plus

789
40
/ חודשי
חיוב שנתי
לעסקים בצמיחה שרוצים לייעל תשלומים, חובות והוצאות, ולנהל תהליכים מתקדמים במקום אחד.
  • 200 מסמכים בחודש

  • תמיכה בחשבוניות ישראל

  • דוחות פיננסיים מתקדמים

  • ניהול הוצאות מתקדם AI

  • *סליקת אשראי

  • הרשאה למנהל חשבונות או רו׳׳ח

המחירים אינם כוללים מע״מ.
*השרות כרוך בתשלום נוסף.

Free
Lite
Essential
Plus
הפקת מסמכים חשבונאים (חשבוניות וקבלות)
*מסמך נוסף
1₪
0.90₪
0.80₪
0.40₪
תמיכה בחשבוניות ישראל ואימות מול רשות המיסים
ניהול הכנסות לפי לקוח
ניהול הוצאות
OCR להוצאות בוואטסאפ
דוחות פיננסים מתקדמים
דשבורד חכם
הרשאה למנהל חשבונות או רו׳׳ח
*חיבור סליקה ל-Grow
לינק תשלום לרכישה מהירה ב-SMS
תשלום עם Google Pay ו-bit
*ניהול חובות (סגירת חוב בעזרת לינק)
5₪
5₪
5₪
*שמירת פרטי אשראי
10₪
10₪
10₪
*הוראות קבע בכרטיס אשראי
19₪
19₪
19₪
*חיבור WhatsApp מתקדם
39₪
39₪
39₪
*חבילת 50 מסמכים נוספת
20₪ (לשימוש בחודש)
20₪ (לשימוש בחודש)
20₪ (לשימוש בחודש)
* השרות כרוך בתשלום נוסף.
הטבה מיוחדת לזמן מוגבל! 30% הנחה על החבילות השנתיות עם קוד UPGRADE30 *תקף לשנה ראשונה

יש לכם שאלות?

צרו קשר עם צוות האונבורדינג שלנו על מנת להתחיל את תהליך ההטמעה האישי שלכם!

יש לכם שאלות?

לאילו עסקים Arbox Invoice מתאימה?
אני היום במערכת אחרת או בפנקס ידני. האם אוכל להמשיך את מספור המסמכים?
מה מקבלים בתקופת הניסיון?
האם אפשר להפיק חשבוניות וקבלות דיגיטליות?
איך Arbox Invoice יכולה לעזור לי לסלוק ולמכור אונליין?
האם המערכת מתאימה גם לעוסק פטור וגם לעוסק מורשה?
האם Arbox Invoice תומכת במספרי הקצאה וחשבוניות ישראל?
האם אפשר לנהל גם הוצאות ולא רק הכנסות?
האם אפשר להפיק דוחות לרואה החשבון?
למה להתחיל עם Arbox Invoice ולא עם כלי חשבוניות רגיל?