נציג/ת שירות לקוחות

This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
פורסם:
3/14/2024

תיאור התפקיד

כנציגי שירות לקוחות, תיצרו חוויית שימוש יוצאת דופן עבור הלקוחות שלנו בישראל ובעולם, ותספקו תובנות ותמיכה בעלות ערך רב. התפקיד שלכם קריטי בשימור לקוחות ובהפחתת שיעור הנטישה. הצטרפו אלינו כדי להשפיע לטווח ארוך ולספק שירות לקוחות חסר תקדים.  

תחומי אחריות:

  • תהיו נקודת הקשר הראשונה עם הלקוחות על כל צרכיהם.
  • הענקת תמיכה מעולה וקלה להבנה דרך ערוצי התמיכה השונים שלנו.  
  • תקשור פתרונות לבעיות בצורה ברורה ואפקטיבית ללקוחות.
  • תרומה והעשרת בסיס הידע שלנו ותסייעו באוטומציה של תהליכים.
  • שמירה על שביעות רצון הלקוח ותהיי השומרת על מנת למזער ולמנוע שיעורי נטישה. 
  • ניתוח נתונים פנימיים בנוגע לפניות לקוחות.
  • עבודה רוחבית מול צוותים שונים, כמו מוצר ושיווק, באמצעות שיתוף נתונים לגבי רעיונות, בקשות נפוצות ופתרון בעיות.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון מוכח עם מערכת ארבוקס – חובה.
  • ניסיון בתפקידים המחייבים קשר עם לקוחות בחברת SaaS או תוכנה – יתרון. 
  • כישורים מעולים בשירות לקוחות, ייעוץ ומכירות.
  • יכולת ניהול פרואקטיבית ואפקטיבית של מספר פרויקטים עם דדליינים משתנים.
  • כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • שפות - עברית ואנגלית חובה.
  • ניסיון בתעשיית הכושר – יתרון עצום.


אם אתם עצמאים, אנרגטיים, סקרנים ועם נכונות לעבוד בסביבה דינמית של סטארט-אפ, הצטרפו אלינו

נציג/ת שירות לקוחות

This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
3/14/2024
Published:

תיאור התפקיד

כנציגי שירות לקוחות, תיצרו חוויית שימוש יוצאת דופן עבור הלקוחות שלנו בישראל ובעולם, ותספקו תובנות ותמיכה בעלות ערך רב. התפקיד שלכם קריטי בשימור לקוחות ובהפחתת שיעור הנטישה. הצטרפו אלינו כדי להשפיע לטווח ארוך ולספק שירות לקוחות חסר תקדים.  

תחומי אחריות:

  • תהיו נקודת הקשר הראשונה עם הלקוחות על כל צרכיהם.
  • הענקת תמיכה מעולה וקלה להבנה דרך ערוצי התמיכה השונים שלנו.  
  • תקשור פתרונות לבעיות בצורה ברורה ואפקטיבית ללקוחות.
  • תרומה והעשרת בסיס הידע שלנו ותסייעו באוטומציה של תהליכים.
  • שמירה על שביעות רצון הלקוח ותהיי השומרת על מנת למזער ולמנוע שיעורי נטישה. 
  • ניתוח נתונים פנימיים בנוגע לפניות לקוחות.
  • עבודה רוחבית מול צוותים שונים, כמו מוצר ושיווק, באמצעות שיתוף נתונים לגבי רעיונות, בקשות נפוצות ופתרון בעיות.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון מוכח עם מערכת ארבוקס – חובה.
  • ניסיון בתפקידים המחייבים קשר עם לקוחות בחברת SaaS או תוכנה – יתרון. 
  • כישורים מעולים בשירות לקוחות, ייעוץ ומכירות.
  • יכולת ניהול פרואקטיבית ואפקטיבית של מספר פרויקטים עם דדליינים משתנים.
  • כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • שפות - עברית ואנגלית חובה.
  • ניסיון בתעשיית הכושר – יתרון עצום.


אם אתם עצמאים, אנרגטיים, סקרנים ועם נכונות לעבוד בסביבה דינמית של סטארט-אפ, הצטרפו אלינו

Heading

This is some text inside of a div block.
This is some text inside of a div block.
הצטרפו אלינו
לשליחת קו״ח
Join us
APPLY NOW